Często Zadawane Pytania

  1. Precyzyjny target. Grupy charakteryzują się tym, że zbierają ludzi zgromadzonych wokół danego tematu. Dzięki temu łatwo możesz uzyskać dostęp do przeważnie zaangażowanej społeczności z Twojej grupy docelowej.
  2. Elitarni odbiorcy. Grupy, w przeciwieństwie do strony, pozwalają Ci selekcjonować ludzi, którzy będą mogli oglądać Twoje treści. Jeśli „selekcja” będzie wystarczająco restrykcyjna, możesz zbudować naprawdę wartościową społeczność.
  3. Wyższe zasięgi. Jak już napisałem wcześniej – Facebook stawia na grupy. A jeśli Facebook na coś stawia, to możesz spodziewać się tam wyższych zasięgów. Jeśli ludzie choć trochę angażują się w grupę, będą często widzieć posty z niej na swoim wallu, a w przypadku niektórych dostaną nawet powiadomienie.
  4. Poznajesz potrzeby swoich potencjalnych klientów, co jest niezwykle ważne i unikatowe
  • potencjał sprzedażowy 20 krotnie wyższy niż obserwatorzy
  • Tuba reklamowa, marketing polecenia

Jedna z grup, która stworzyłam dla mojego klienta 2 lata temu, liczy w tej chwili około 600 członków i generuje obrót miesięczny na poziomie 100 tys zł

Z aktywności na grupach mam największa sprzedaż.

  • konwersja z Ig i Fb
  • powody, dla których ktoś miałby chcieć należeć do grupy (specjalne promocje, pierwsi dowiadują się o nowościach, rabatach, przynależność do grupy, wpływ na tworzenie oferty, poznawanie fajnych ludzi, bezpośredni kontakt z właścicielem /jeśli to możliwe/, eventy, wydarzenia, spotkania, kolekcje specjalne dla członków grupy)

Jestem influenserką 50+. Mój profil dotyczy lifestylu, mody,  dbania o siebie, diety i ładnych rzeczy. Proponuję współpracę. Mam 11,8 k obserwatorek w wieku 45+. Jeśli taka grupa docelowa jest w Waszym kręgu zainteresowań, to zapraszam 🙂

Oferuje dedykowany post na Ig i set Instastories oraz oznaczanie kontekstowe zawsze, kiedy na zdjęciu widać Wasz produkt.

  • Stworzysz swoją markę osobistą na Instagramie i zaczniesz zarabiać poprzez media społecznościowe
  • Pokaże Ci, jak zdobywać nawet 500 obserwatorów tygodniowo
  • Nauczysz się, jak wykorzystywać media społecznościowe do nawiązania relacji z odbiorcami
  • Będziesz tworzyć angażujące i wartościowe treści
  • Powiem Ci jakich zdjęć, opisów i hasztagów używać, żeby były skuteczne
  • Pokaże Ci moje tricki jak zacząć i jak swobodnie nagrywać Instastories
  • Dowiesz się również, jak wykorzystać Facebook, aby wesprzeć działania na Instagramie 
  • Wprowadzę Cię też w zagadnienia reklamy w mediach społecznościowych.

Przejdź na zakładkę kontakt i wypełnij formularz, bądź skontaktuj się ze mną za pomocą facebooka lub instagrama.