Często Zadawane Pytania
- Precyzyjny target. Grupy charakteryzują się tym, że zbierają ludzi zgromadzonych wokół danego tematu. Dzięki temu łatwo możesz uzyskać dostęp do przeważnie zaangażowanej społeczności z Twojej grupy docelowej.
- Elitarni odbiorcy. Grupy, w przeciwieństwie do strony, pozwalają Ci selekcjonować ludzi, którzy będą mogli oglądać Twoje treści. Jeśli „selekcja” będzie wystarczająco restrykcyjna, możesz zbudować naprawdę wartościową społeczność.
- Wyższe zasięgi. Jak już napisałem wcześniej – Facebook stawia na grupy. A jeśli Facebook na coś stawia, to możesz spodziewać się tam wyższych zasięgów. Jeśli ludzie choć trochę angażują się w grupę, będą często widzieć posty z niej na swoim wallu, a w przypadku niektórych dostaną nawet powiadomienie.
- Poznajesz potrzeby swoich potencjalnych klientów, co jest niezwykle ważne i unikatowe
- potencjał sprzedażowy 20 krotnie wyższy niż obserwatorzy
- Tuba reklamowa, marketing polecenia
Jedna z grup, która stworzyłam dla mojego klienta 2 lata temu, liczy w tej chwili około 600 członków i generuje obrót miesięczny na poziomie 100 tys zł
Z aktywności na grupach mam największa sprzedaż.
- konwersja z Ig i Fb
- powody, dla których ktoś miałby chcieć należeć do grupy (specjalne promocje, pierwsi dowiadują się o nowościach, rabatach, przynależność do grupy, wpływ na tworzenie oferty, poznawanie fajnych ludzi, bezpośredni kontakt z właścicielem /jeśli to możliwe/, eventy, wydarzenia, spotkania, kolekcje specjalne dla członków grupy)
Jestem influenserką 50+. Mój profil dotyczy lifestylu, mody, dbania o siebie, diety i ładnych rzeczy. Proponuję współpracę. Mam 11,8 k obserwatorek w wieku 45+. Jeśli taka grupa docelowa jest w Waszym kręgu zainteresowań, to zapraszam 🙂
Oferuje dedykowany post na Ig i set Instastories oraz oznaczanie kontekstowe zawsze, kiedy na zdjęciu widać Wasz produkt.
- Stworzysz swoją markę osobistą na Instagramie i zaczniesz zarabiać poprzez media społecznościowe
- Pokaże Ci, jak zdobywać nawet 500 obserwatorów tygodniowo
- Nauczysz się, jak wykorzystywać media społecznościowe do nawiązania relacji z odbiorcami
- Będziesz tworzyć angażujące i wartościowe treści
- Powiem Ci jakich zdjęć, opisów i hasztagów używać, żeby były skuteczne
- Pokaże Ci moje tricki jak zacząć i jak swobodnie nagrywać Instastories
- Dowiesz się również, jak wykorzystać Facebook, aby wesprzeć działania na Instagramie
- Wprowadzę Cię też w zagadnienia reklamy w mediach społecznościowych.
Przejdź na zakładkę kontakt i wypełnij formularz, bądź skontaktuj się ze mną za pomocą facebooka lub instagrama.